PRINT BAJU & CETAK TSHIRT

NAK PRINT BAJU UNTUK GROUP ANDA?

NAK TEMPAH BAJU KORPORAT BERKUALITI?

NAK CETAK  PREMIUM GIFT?

PRINT KALER ADALAH JAWAPAN NYA. TAK PERLU SURVEY LAGI.

Nak kami bantu dengan lebih pantas?

Klik No di bawah untuk terus whatsapp Encik Mazlan

Mengapa Anda Harus Buat Tempahan Dengan Kami ?

Kami telah berpengalaman luas sejak 2012 dalam bidang percetakan dan membekal dalam  pelbagai jenis pakaian & cenderahati korporat untuk universiti dan badan kerajaan/korporat dengan  pelbagai design dan jenis kain. Anda boleh datang dan lihat sendiri ke kedai kami di Seksyen 15 Shah alam (KLIK UTK MAP DIRECTION) untuk melihat dan meminjam sampel produk yang telah kami siapkan. Kami sedia menerima serendah 10 helai tempahan untuk memberi anda peluang untuk mencetak t-shirt dengan kuantiti yang sedikit. Oleh itu cetak lah baju dengan kami.

P/s: Cetak Baju dengan kami, Anda pasti puas hati. Pasal harga dan nak siap cepat boleh berbincang dengan kami. Tiada prosedur yang merumitkan anda. Kami akan buat sehabis baik!

”SYARIKAT SDN. BHD. KAMI BERDAFTAR DIBAWAH SSM DAN KEMENTERIAN KEWANGAN”



KLIK JENIS PAKAIAN & ITEM YANG ANDA CARI

UNTUK KE KATALOG KAMI YANG TERBARU KLIK LINK DI BAWAH

  • Kami merupakan syarikat  yang telah berdaftar dengan SSM di bawah nama APS GROUP INDUSTRY SDN BHD  (1126661-M) sejak tahun 2012. Kami menawarkan pelbagai produk untuk tempahan seperti roundneck t-shirt, polo shirt, mircrofibre shirt, baju korporat (F1), jaket korporat ,cenderahati korporat dan  pelbagai lagi khas untuk kelab, persatuan, sekolah, kolej, universiti serta organisasi swasta dan kerajaan.
    • Hubungi Talian Hotline Kami : 013-5942697 (klik untuk save number)  whatsapp/sms/call 
      Email : apsgroupindustry@gmail.com 
      Nombor Telefon Pejabat : 03-55244773       
    • Borang Online (Jika Anda  Sudah Ada Design) Kepada semua pelanggan yang dihormati, sila telefon atau sms sebelum anda datang ke kedai kami di Shah Alam ya. Terima kasih.
tempahan-baju

Semestinya hanya kualiti baju yang terbaik dan servis cetak baju murah shah alam dari kami !

LOGO copy
 Print Kaler | Facebook Print Kaler | Cetak Tshirt Murah | Cetak Tshirt Shah Alam | Print Baju Murah | Print Tshirt Murah |
Button Badges Shah Alam

 

×
Back
WhatsApp Kami
Promosi
Scroll to Top